Pridať komentárDiskusia zatiaľ neobsahuje komentáre.
cucotvproduction: SKI LYSA funguje..dnes som bol hore..a snehu je dost...dnes to ratrakovali a aj hotel sport je uz v prevadzke...takze vsetci sa tesia na lyzovacku...otvorene bude od stvrtku (28.3. do nedele 31.3.) vleky od 9h do 16h....nevahaj a pod pod si este zalyzovat na lysu...diki cau
Odpovedať • 27.3.2013 17:21
Ing.: Ahojte! Chcem sa spýtať, či cez VEĽKONOČNÚ LYŽOVAČKU bude premávať skibus. Ďakujem!
Odpovedať • 25.3.2013 09:47
peter: nie,
mas pravdu, ale mat zatvorene, si vysvetlujem, ze mali snad nejaky dovod, preco bolo prave tento vikend zatvorene,
ale ze nie je v prevadzke, chapem, ze je dlhodobo zatvorene, ako napr. lysanka a to je uz ine kafe........a preto som sa informoval, ze kto ti to takto kazal prezentovat, nakolko na oficialnej stranke je uvedene, ze je hotel v prevadzke.........ta ja len tolko
Odpovedať • 21.3.2013 12:34
peter: hej, len tento vikend mali zatvorene, ........
Vlado, napisal si: Horsky hotel Sport nie je v prevadzke, odkial mas tuto informaciu? a kto ta poveril ju takto prezentovat?................
Odpovedať • 18.3.2013 12:09
Vlado: Lebo som tam bol a nikto ma nepoveril...mi chces povedat ze to je zakazane poukazat nato?
Odpovedať • 20.3.2013 11:07
Vlado: Horsky hotel Sport nie je v prevadzke.
Odpovedať • 17.3.2013 21:03
Lucinka: Prečo koniec sezóny už teraz? Vo štvrtok a v piatok má napadnúť vyše 25 cm čerstvého sniežiku, mohli sme si ešte požíhať a potešiť sa v lone krásnej prírody..... Kam mám teraz ísť? Do Levoče? Na Drienicu? brrrrr fuj!
Odpovedať • 12.3.2013 15:26
peter: munzer, munzer,
do poznamky si mohol uviest, ze ten incident s vlekarom je uplne inac, bol som tam, ked ta jasne a uplnej v pohode upozornoval, ze je posledna jazda, a ty si sa cez to vsetko este raz spustil.........vsade v strediskach sa vleky vypinaju v stanoveny cas, a vlekar ho musi dodrziavat,...uz som si v tom stredisku nieco odlyzoval, ano vlekari su jednoduchi ludia, ale zeby neohrabani, skor ludski, a musia respektovat pokyny horskej sluzby, ktora po ukonceni prevadzky kontroluje svah, ci tam niekto neostal, keby kazdy lyziar nerespektoval ich pokyny, ktore si oni plnia tak dokedy by sa prevadzka ukoncila? a potom este uprava svahov, (to sa deje vo vsetkych strediskach) niekedy sa staci pozriet aj z tej druhej strany........ale zivot je krasny, len ho treba chciet takto vidiet,
Odpovedať • 26.2.2013 11:00
peter: v sobotu som videl akciu sarissky pohar, bolo tam viac nez par nadsencov (lyziarov), vladla tam pohoda, rivalita, sportova atmosfera, trat dobre pripravena, vsetky zjazdovky dobre upravene, lyzovalo vsetko od deti az po tych zrelych..........nezavesite nejake foto, abo aj videjko?.............nech sa vam dari aj v buducnosti, take akcijky treba fakt pre nas robit, nech mame kde relaxovat
Odpovedať • 25.2.2013 13:49
munzer: Priklanam sa k doleuvedenu nazoru. Totalna katastrofa. Typicka ukazka snahy vytrieskat nejake trzby z chatrajuceho stredicka ktore sice ma potencial ale urgentne si ziada investicie. Este by som podotkol neohrabanych vlekarov ktory Vas 15:35 upozornovali na to ze to je posledna jazda nakolko o 15:45 sa vleky vypinaju. Ak ste si nastupili 15: 42 na kratucku pomu tak vlekar vas bez ostychu vypol 15 :44 hoci ste ostali vysiet este v polke. Lesna Cesta na spodne parkovisko nie je nijako oznacena takze ak neste domaci tazko ju najdete. Ak mate 20 rocne lyze, trpezlivost s vypadavim vlekov nech sa paci
Odpovedať • 23.2.2013 17:40
emanuel: V strediskach kde sa od padu rezimu nezmenilo nic necakaj ziadne sluzby... Na Lysu treba ist koli prirode a spomienkam a komentovat sluzby nema zmysel lebo su otrasne... ine to nebude lanovka uz asi nikdy nebude v prevadzke a vleky sa budu kazit coraz castejsie...To co si tu pisal sa stalo aj mne...ako by som sa teleportoval o 25 rokov dozadu ...cisty komunizmus...
Odpovedať • 23.2.2013 19:16
Jozef: Dnes to bola katastrofa. Na skibus trebalo cakat asi 40 minut, co by sa este dalo, aspon sme sa aklimatizovali na zimu...Ale hore je mnozstvo kamienkov, hlavne na ciernych zjazdovkach. Po par jazdach sa tam navyse pokazila kotva, takze odpadli tri cierne zjazdovky. Tak sme chceli vyuzit aspon "klubovu" zjazdovku, avsak poma obsluhujuca tuto zjazdovku sa taktiez pokazila. Takze ostala len jedna pomala kotva na cele stredisko a ta kratucka pomala poma, ktoru nikto nevyuziva. Som sklamany, nabuduce si uz vyberieme ine stredisko.
Odpovedať • 21.2.2013 19:54
milan: chystam sa zajtra hore, kto da pokec, ako sa lyzuje na lysej? je este dost snehu? idu vsetky vleky? je vela lyziarov? oplati sa ist hore?
vdaka
Odpovedať • 21.2.2013 17:25
Luci: dnes (nedeľa 17.febr.) parádna lyžovačka na takmer prázdnych svahoch a bez čakania na kotvy (10-14h)... lyžiarov asi odradilo zamračené počasie :( zato my čo sme sme to riskli, sme si parádne zalyžovali :) Ďakujeme a nech nám sniežik ešte dlho vydrží :)
Odpovedať • 17.2.2013 18:42
karol: Lyzovacka 12.2.2013 mega snehu, co viac si mozno priat :) , uz som zabudol, ake to vlastne je lyzovat na normalnom snehu :) Radyziadne Svah dobre upraveny, Osobne hodnotenie: spokojnost a najlepsia lyzovacka terajsej sezony, nech to vydrzi, aby sme si to uzili..........
Odpovedať • 12.2.2013 23:00
milan.kralov@post.sk: aj ja mam peknu super lyzovacku a prave dnes na lysej, super svahy, mega snehu, upravene trate (tak ako vsade primerane na abnormalne snehove podmienky), zajtra urcite opat na lysu, to stoji zato, keď si porovnám cenu lístka a svahy, tak jednoznačne vyhráva u mňa Lysá,komorna atmosfera, pohoda, lyzovacka ako sa patri, hodnotim ok
Odpovedať • 12.2.2013 22:47
helena: konecne som mal ok lyzovacku .............na lysej..........vyvoz spoko.....super svahy upravene........4 hodky lyzby az az......po lyzbe dobra domaca papa hore v spoko atmoske ...........pekny den-stal za to..............
Odpovedať • 12.2.2013 22:16
Patrik: Dnes som bol na Lysej prvý krát. Pri lanovke som bol o 9:00 a prvý odvoz skibusom od lanovky bol o 10:00. Ja som sa dostal až do druhej várky takže som bol hore o 10:30. Kúpil som si len 4 hod. lebo celodenný sa už neoplatil. Kotva bez čakania. Z červených nohavíc mám červeno-čierne od špinavej kotvy. Niektoré ziazdovky neboli upravené na celú šírku, ale to mi až tak nevadilo (pekný freeride) až na trať č.3 len na šírku ratraka. Na polievku som čakal minimálne 30 minút za čo sa mi ospravedlnili , ale mohli ma na to upozorniť vopred takže som prišiel o ďalších 45 minút. 3 hodiny lyžovania a 1 deň dovolenky v r***. Aspoň že počasie bolo super, lebo to bolo na Bohu a nie na ľuďoch.
Odpovedať • 12.2.2013 20:25
Jaroslav: Výborná lyžovačka. Škoda tej sedačky.. Svahy upravené výborne..
Odpovedať • 12.2.2013 19:44
SKY: http://www.facebook.com/skilysa
Odpovedať • 12.2.2013 00:26
Luci: ahojte, ja som bola hore na Lysej 2 krát (27/01 a 09/02) a lyžovačka bola super, dole na Drienici som nelyžovala už dávno, ale keď si porovnám cenu lístka a svahy, tak jednoznačne vyhráva u mňa Lysá - Baranie. Ak je sneh a keďže snehu je dosť a stále sneží, lyžiari to chcú využiť...veď sa predsa nepôjdeme lyžovať keď sa nebude dať...takže treba vždy rátať aj s čakaním na vleky (cca 5 min väčšinou), možno by to bolo lepšie ak by lyžiari na kotve nechodili po jednom, ked je pre dve osoby (to sa mne nepáči asi najviac) a dole na skibus sme zakaždým čalali max 30 min, takže ja nemôžem povedať nič zlé, myslím, že Lysá si bude môcť poznačiť do kalendára vydarenú sezónu a hádam sa opäť raz dočkáme aj fungujúcej sedačky, ktorá by ale znamenala podľa mňa ešte viac lyžiarov na svahoch a v radách na vleky (ten platený skibus trocha odrádza). Ešte by som možno prijala keby bola označená trasa k zjazdovke popod lanovku, nie je síce upravená, ale dobrý lyžiar to zvládne v mäkkom prašane :) tak želám stredisku stále viac spokojných lyžiarov a hlavne čo najdlhšiu sezónu 2012/2013 :)
Odpovedať • 11.2.2013 12:18
jana: bezne, ked je vela ludi, ako napr. v strediskach alpy , tatry treba cakat na lanovku, kabinku v startovej stanici aj do hodky......v budove a v dhych radoch, ktore sa postupne slimacim tempom posuvaju vpred a ludia to respektuju......a su tam nielen ich domaci lyziari, ale vieme, ze je tam viac narodnosti, dokonca aj my slovaci.......a vsade treba cakat, proste, ked je sezonna je to tak.......a pri cene listka tiez nie je napisana cakacia doba, dokonca, aj ked mas kupeny niekolko dnovy skipas a je nepriaznive pocasie, ti nevratia peniaze, lebo to je tak, ze na horach moze byt aj tak, ci uz velka hmla, alebo silny vietor, ale bo viac ludi......ale pri cene listka to nemas napisane....a vobec to nema nic spolocne ako si napisala: ze vsetci su spokojni a presne tak to funguje na SK...vsetci su spokojni ako stado oveciek...che dosli argumenty?????, proste vsade cakas, az je vela ludi, ci v obchode v lekarni.........v zdravotnictve.........minule ma poslala obvodna k lekarovi na vysetrenie, a predstav si, ze som tam musela cakat pol dna, sila ne? ved ona vravela o vysetreni a nie o cakani,..........monika, je to tak ako sa na veci pozeras ........a niekto rad frfle...........
Odpovedať • 11.2.2013 11:17
Monika: Peter: je tu cervenym napisane, ze skibusom sa ide hore,ale nikde nie je,ze budete tam cakat 1,5hodiny kym sa dostanete do skibusu a ze este od Vas vezmu 2,50...ale vidim,ze vsetci su spokojni a presne tak to funguje na SK...vsetci su spokojni ako stado oveciek...che
Odpovedať • 11.2.2013 10:50
Ľuboš: choď do Tatier tam na skibus nebudeš čakať...sme národ nespokojných a všetko kritizujúci ....keď sa Ti tu nepáči načo?.....
Odpovedať • 12.2.2013 07:06
Peter: Ja nie som "ovečka" stále mám možnosť výberu. A platí: koľko ľudí, toľko chutí, takže nikoho neodsudzujem za názor. Sú to podnety, ktoré treba v budúcnosti riešiť, to plne súhlasím. Ja sa snažím byť na svahu skoro ráno, dalo by sa povedať, medzi prvými a potom nečakám toľko na skibus. A aj svahy sú najlepšie vtedy. Tu info o cene skibusu nie je, to je pravda, ale prečítal som si všetky dostupné zdroje a vedel som o nej. Minulú sezónu bol tuším poplatok tiež, takže som vychádzal z tohto predpokladu.
Odpovedať • 12.2.2013 09:58
Vlado: presne ako hovoris..mame si moznost vybrat nemusis tu chodit..nam co sa tu paci..je to aj tak super cena aj ked sa plati za skibus..a uz ked si sa tolko nacakala tak neverim ze pocas celej lyzovacky..stane sa ze sa nieco pokazi a si pockas ale inak ok..a nemyslim ze sa stretnes so strediskom kde vzdy akonahle prides ku vleku hned aj ides...treba to stredisko dost aj pochvalit ze to spustili a nie len vzdy na vsetkom hladat negativa..se
Odpovedať • 12.2.2013 19:16
jana: uz si to Peter ani lepsie nemohol vystihnut, ano je to presne tak...........
:)
Odpovedať • 10.2.2013 22:06
Peter: ďakujem :)
Odpovedať • 12.2.2013 10:00
Peter: Pridám aj ja svoj názor do tejto "porovnávacej" diskusie. Je všade napísané, za akých podmienok sa dá dostať hore a s tým som sa vybral sem lyžovať. Je síce pravda, že v strediskách je bežne skibus grátis, aj ja som na tým pozastavoval, ale ak si k štvorhodinovému lístku na Lysej pripočítam aj 2,50€ tak je to vždy menej ako na spomínanej Kojšovke. A ak k tomu ešte zahrniem zľavy na ISIC/ITIC (ktoré na Kojši absentujú!), tak vôbec neriešim platený skibus. Ja to proste stále beriem ako také "ľudové" stredisko a jednoducho neporovnávam to so strediskami typu TMR a pod. lebo sa to nedá. Ak sa podarí, a ja dúfam, že sa toho dožijem, spojazdniť sedačku hore a bude dosť snehu, tak to nebude mať absolútne chybu, lebo dnes, už len na čisto prírodnom snehu lyžovať je rarita. Tak, Lysá, veľa snehu a spokojných lyžiarov prajem...
Odpovedať • 10.2.2013 21:48
jana: a este, teraz som si pozrela reakcie v drienici, kolko rokov tam ryzuju a nic sa v stredisku nezmodernizovalo (suhlasim s tym nazorom), ale kde nahodou po rokoch nasnezilo, chceme hned ameriku a nie klasiku a porovnavat, to je tak slovenske..............ale tiez suhlasim ze je problem dostat sa na lysu.....minule som isla lyzovat na chopok, predstavte si snezilo na slovensku a cesty neupravene.......stredisko nyvyratrakovane......ale to sa mi stalo, aj ked som isla do alp, .....(bolo to v tomto storoci a dokonca aj v tomto kalendarnom roku)..............aj tam maju svoje problemy.............a vsade su...... inac kosiacania nemame problemy maknut si a ist na ok lyzovacku na lysu, tento vikend sme si cela partia ok zalyzovali...............aj cestu sme v pohode zvladli............a za take ceny ake tam maju..............jedna basen.............len ten si mysli, ze ski bus (nie sky)je zadarmo, ten vieme vsetci, ze je predsa uz davno zapocitany v cene listka................... :(
Odpovedať • 10.2.2013 21:00
jana: mona, tataranska lomnica nie je sedlo, ale cucoriedky a nizsie, jamy jedna, jamy dve, a ta somarska lucka co je velkolepo upravena pre amaterov, co si myslia ze lyzuju..............ale manegment v tatracha a eurofondy v uvedenej lokalite funguju inac............lysa je zatial o prirode a naozaj o sporte.........
Odpovedať • 10.2.2013 20:35
Štefan: Pevne verim ,ze ked tuto sezonu slusne zarobite tak v lete spravite reviziu lanovky.
Odpovedať • 10.2.2013 10:21
Branislav: Monika: nepáči sa ti čakanie v radoch na vleky 10minút a poplatok za skibus 2,5€??
Ok, tak si skús ísť do Tatranskej Lomnice, zaplatiť za skipass 28€ a stáť v rade 10min cez týždeň a 45minút cez víkend ;-) ;-) + keď si chceš dať jednu blbú vodu tak si priprav 2,30€ a obed takých 10€ minimálne :-) Potom sa ozvi...
Odpovedať • 9.2.2013 22:22
monika: Neporovnavaj lyžovanie v sedle s Lysou...to akoby si porovnával dovolenku pri mori so Zemplinskou Siravou...ale podľa Teba nie je prehnané platiť
2,50za skybus?...veď je v ich záujme snáď dostať ľudí k vlekom...či?vieš mi napísať ešte aspoň jedno stredisko, kde sa platí za skybus?nehovoriac o2hodinach čakania, kym sme sa vôbec dostali do skybusu...chod na Kojsovku a pozri ako by to malo fungovať a su to porovnateľné strediska...
Odpovedať • 10.2.2013 09:56
Branislav: Daj im 10000€ a bude to v pohode :D
Odpovedať • 10.2.2013 13:23
monika: Kojsovke som tiez nedala 10 000€ a funguje to tam...si úverom, ak chcú aby sa im ľudia dostali k vlekom, tak by mala fungovať sedačka, ale skibus zadarmo...nech je skibus súčasťou lístku na vleky...boooze čo na tom nechapes...
Odpovedať • 10.2.2013 13:47
Jozef: V tejto veci dávam úplne za pravdu Monike ... ten Skibus by mal byť prostriedkom k tomu, aby prevádzkovateľ mal "tam hore" dostatok zákazníkov a v konečnom dôsledku aby zarobil na revíziu lanovky - bez nej sa stredisko nepohne - aj keby sme všetci mali autá "štvorkolky" aj tak by sa tam nemalo kde parkovať. A i keď sa terény na Lysej nedajú porovnať s "lúčkou" na Drienici, po mojej minulej skúsenosti s "cestovaním" skibusom na Lysú, dnes som zostal "dole" na Drienici .... (joslanec_PO)
Odpovedať • 10.2.2013 18:54
Branislav: Monika: nepáči sa ti čakanie v radoch na vleky 10minút a poplatok za skibus 2,5€??
Ok, tak si skús ísť do Tatranskej Lomnice, zaplatiť za skipass 28€ a stáť v rade 10min cez týždeň a 45minút cez víkend ;-) ;-) + keď si chceš dať jednu blbú vodu tak si priprav 2,30€ a obed takých 10€ minimálne :-) Potom sa ozvi...
Odpovedať • 9.2.2013 22:22
Monika: ZA "SKIBUS" SA PLATÍ 2,50EUR!!!!!!...kde je logika, ak chcete aby sa ľudia u Vás lyžovali a hore sa nedá ináč dostať iba tým SKIBUSOM, tak by mal byť snáď zadarmo ako vo všetkých strediskách na Slovensku....
Odpovedať • 9.2.2013 18:08
Ľuboš: sa zobuď drahá....skipas za 13 a skibus grátis...kde žiješ? alebo si sa vrátila z dlhodobého pobytu v zahraničí, nebodaj? cena za celodenný skipas 15,50 € je v poriadku?
Odpovedať • 12.2.2013 07:57
Monika: Veľké sklamanie...sedačková lanovka na Lysú je mimo prevádzky, ak sa chcete dostať hore k vlekom, musoíte použiť "skibus" čo sú 2 autá,kde sa zmestí spolu maximálne 15 ľudí a za hodinu to otočia 2x, takže dnes sme tam čakali 2 hodiny, kým sme sa dostali hore a čerešnička na torte bola, že za "skibus" SA PLATÍ 2,50 EUR.....hore sa čakalo v radách na vleky (fungovali 2) cca 10minút....
Odpovedať • 9.2.2013 18:07
Martin: Baranie ma ist od piatku a to koli malemu mnozstvu navstevnikov pocas PO - STV.
Odpovedať • 7.2.2013 17:23
Vilo: Nech niekto napíše či ide Baranie. Ďakujem.
Odpovedať • 7.2.2013 15:29
jana: ako je to hore?
kamera dnes nefunguje, dajte info, ako je lyzovacka.........vdaka
Odpovedať • 7.2.2013 10:47
jana: vdaka za info, zajtra sa uvidime na ok lyzbe..........dufam, ze ako pisete, stastena zotrva v stredisku co najdlhsie...
ide ski bus? abo hore ako?
Odpovedať • 29.1.2013 20:19
dodo: zajtra sa urcite oplati malo people, bomba lyzba
Odpovedať • 29.1.2013 19:12
dodo: Dnes bola vyborna lyzba, skoda ze neislo Baranie koli nahradnemu dielu, vlekari vraveli, ze v stvrtok uz Baranie
pojde. Dufam ze pocasie nesklame , mame ta rady Janka, si nasa dobra stastena .
Odpovedať • 29.1.2013 19:03
jana: pozeram, ze dnes isli vleky,
aka bola lyzovacka? bolo vely lyziarov? oplati sa ist zajtra?
Odpovedať • 29.1.2013 15:12
Peťo: Boli sme túto sobotu ... škoda tvrdých a zľadovatelých zjazdoviek. Miestami tam boli dosť nepríjemné snehové hrudy ... . Pri lepších snehových podmienkach by to bola paráda.
Odpovedať • 28.1.2013 08:47
Vlado: no mozem potvrdit ze v sobotu to bolo o nieco horsie, ale nedela bola super. Musim pochvalit personal strediska za upravene zjazdovky oproti sobote to bola fakt parada:)
Odpovedať • 28.1.2013 11:43
cucotv: Presovsky chlapci urobili fajnove videjko.
http://www.youtube.com/watch?v=0x2h-JOepu0
Odpovedať • 26.1.2013 11:26
Peter: Naozaj fajnove. Aj som sa na nom videl :-)
Odpovedať • 28.1.2013 22:06
mona: je tam krasne, vsetko fajn, az na to, ze po ceste na z Drienice na Lysu ide mnozstvo turistov, casto s detmi/ dole na saniach a je tam aj pomerne husta premavka aut, skibus a dalsie. celou cestou hore aj dole sme len odskakovali pred autami a strazili deti aby sa nieco nestalo. chapem, lyziari sa nejak hore musia dostat, ked sedacka nepremava ale odporucala by som mozno aj celou cestou trubit a byt velmi opatrny.peknu lyzovacku prajem.
Odpovedať • 25.1.2013 14:46
Emanuel: Wow ste ma velmi potesili ,ze budete v prevadzke aj cez tyzden :) Vidime sa v stvrtok na svahu :)
Odpovedať • 21.1.2013 20:05
Jany: Ja som bol v sobotu. Perfektná lyžovačka, svahy upravené a tam kde to nebolo prejdene ratrakom, bol parádny freeride. Vlek na Baranie vypadol práve keď som zlyžoval k dolnej stanici, takže som si aj "trochu" zašľapal. Ako možnú trasu z vrcholu uvádzam tú, ktorú som šiel ja, ale auto musíte mať na Drienici: Z vrcholu som zišiel na Oltár kameň, odtiaľ k hornej stanici sedačky, ďalej popod lanovku (freeride) až na cestu, ktorá vedie cez Boguš a po nej Drienicu a po zjazdovke až k autu.
Odpovedať • 21.1.2013 15:51
jana: mate pravdu,
perfektna lyzovacka, svahy perfektne upravene, vsetko ok, len aby to vydrzalo, cim najdldhsie, zasluzime si to - lyziari......
:)
Odpovedať • 21.1.2013 12:44
Jany: No, len aby to vydržalo... škoda, ze na kamere neukazuje aj teplotu, ale tipujem, že je okolo nuly... takže s kvalitným prašanom mimo zjazdoviek sa do najbližšieho výdatnejšieho sneženia môžeme rozlúčiť... :(
Odpovedať • 21.1.2013 15:57
pali: Chcel by som sa informovat ako sa dostaneme dole k autam na prarkovisko po lyzovacke,skibusom alebo da zijst na lyziach?
Odpovedať • 20.1.2013 21:57
Emanuel: da sa zijst na lyziach.
Odpovedať • 21.1.2013 11:50
Emanuel: Dnes som bol u Vas lyzovat . Dobre bolo ,snehu je dost teren bol velmi dobre upraveny .
Odpovedať • 20.1.2013 15:45
SKI LYSA: Všetko nájdeš na http://www.facebook.com/skilysa
Odpovedať • 19.1.2013 21:17
Peter: Tak sa dnes podeľte so zážitkami niekto, ako tam bolo, sneh, či bolo zratrakované a ako často chodí ten skibus. Dnes mi to nevyšlo, ale chystám sa zajtra. Ďakujem.
Odpovedať • 19.1.2013 12:45
SKI LYSA: Pre priaznivcov SKI LYSA som vytvoril facebook stránku facebook.com/skilysa kde vám budem prinášať tie najaktuálnejšie správy eventuálne sa môžete podeliť o svoje zážitky aj Vy z nášho obľúbeného lyžiarskeho strediska SKY LYSA pri Sabinove.
Viac na: http://www.facebook.com/skilysa
Odpovedať • 17.1.2013 22:46
skomi: cez tyzden , to nepojde ???
Odpovedať • 17.1.2013 22:31
pali: Je to vyborne ze spustite lyziarske stredisko.Len treba aj napisat ze cena skibusu je 2,50eur.Ale aj tak sa oplati ist si zalyzovat na Lysu.Zjazdovky sa vobec nedaju porovnavat s Drienicou.
Odpovedať • 17.1.2013 11:49
Jany: Paráda... len neviem prečo je zjazdovka Baranie l. označená ako zatvorená, keď zvyšné čierne sú OK.
Odpovedať • 15.1.2013 20:08
Emanuel: zrejme si ju chcu posetrit a potom ked baranie II bude uz vysuchane tak pojde...
Odpovedať • 15.1.2013 21:20
Pato: tak vidíme sa v sobotu bud v skibuse alebo na svahu. Inak čo sa týka Baranie I. to by bol velmi rozumny tah som zvedavy ci je toto skutocny dovod ak hej dávam palec hore :)
Odpovedať • 15.1.2013 22:00
Emanuel: Myslim ,ze raz to tak uz spravili len setrili baranie II ale to uz bolo dost davno... v sobotu nemozem prist ja tam budem v nedelu :)
Odpovedať • 15.1.2013 22:55
Jany: Tak, už to zmenili... pôjde aj Baranie l. ...ale ináč, bol by to dobrý nápad s tým šetrením.
Odpovedať • 16.1.2013 14:44
jana: uz si to nasiel, ale aj pre inych, nasla som to na stredisku ski-lysa, ubytovanie, hotel sport a tam maju na info, ze: Otvorenie zimnej prevádzky vlekov Lysá bude: 19.01.2013 Info: ski-lysa.sk,
tesim sa tiez na lyzovacku :)
Odpovedať • 15.1.2013 15:59
jana: Otvorenie zimnej prevádzky vlekov Lysá
bude: 19.01.2013
Info: ski-lysa.sk
toto som nasla na schranke Hotel Šport Lysá,
takze sa asi stretneme vsetci na ok lyzovacke........
peter, branislav, skomi dakujem za vase pekne a realne slova........
prajem vam pekne lyzovacky na lysej........
Odpovedať • 15.1.2013 13:32
Vlado: ahoj, kde si to nasla?
Odpovedať • 15.1.2013 15:41
Vlado: uz mam
Odpovedať • 15.1.2013 15:41
Peter: Tak, či onak, myslím si že tento týždeň ešte nejaký sneh na Lysej pribudne a ja to vidím veľmi optimisticky a víkend reálne. Toto stredisko je moja srdcovka a veľmi mu prajem, aj keď nie je všetko ideálne... Vďaka úsiliu všetkých zainteresovaných a mne vôbec nevadí, že to nie je bohatý investor, som rád, že toto stredisko žije a možno práve v tom je to čaro. Ale veľmi by som privítal nejaké info od kompetentných, čo sa chystá do blízkej a vzdialenej budúcnosti, veď stránku na to majú. A tiež, aby som v akom-takom predstihu vedel, kedy sa tu otvára lyžovačka. Trocha informovanosti nezaškodí...
Odpovedať • 14.1.2013 20:38
Branislav: Jana a Emanuel :) Kým sa tu vy dvaja naťahujete o to, ktorý z vás dvoch má pravdu, tak Lysú nám pekne krásne prešli z ratrakom :-) Aj pod vlekom aj zjazdovku. Predpokladám, že od 19.1. by mohla začať sezóna na Lysej.
Možno sa raz peniaze nájdu aj na to aby dali dokopy tú kotvu aj sedačkovú lanovku a dúfam že to bude čoskoro :)
Odpovedať • 14.1.2013 18:41
skomi: Netusim ake su teraz hore majetkovo pravne pomery. no minuleho roku som tam lyzoval asi 2 tyzdne kazdy den- skratka perfektny svah, prirodny sneh a velmi rozumna cena. Pre mna to splnalo vsetky moje ocakavania, da sa prepacit ze priemerne raz denne im vyskocilo lano - predsa ta kotva uz ma neaky ten rok. Avsak ked si clovek zohladni realne naklady na prevadzku: 3-4 ludia, elektrika, revizie , nafta do ratraku. Vidim to tak ze aj ak nahodou je dobry rok tak su na lysej radi ze zarobia na naklady. Co sa tyka lanovky , co ja pamatam 5-6rokov nesla. co stoji revizia lana +revizia elektrickej casti??? treba k tomu 3 ludi co maju na taku lanovku skusky, cize skusky niesu otazkou jedneho dna , treba ich zaplatit 3-4ludom. no skratka nie male naklady. Co sa tyka zasnezovania , nikdy to nebude , lebo voda je daleko /tak aby jej bolo dost/. a chyba investor ktory by polozil niekolko 10tok milionov na to aby to zveladil. Nevem do akej miery je tato investicia z hladiska navratnosti prespektívna. Takze len sa modlit neh nam perinbaba naskace dost toho prirodneho snehu.
Odpovedať • 14.1.2013 18:08
jana: no mi dvaja asi celoslovensku a celoeuropsku politiku nevyriesime............som si ista, ze viaceri by sme si rady tu zalyzovali v tomto stredisku a predpokladam, ze hlavne prevadzkovatelia, by rady prevadzkovali tieto svahy a vsetko, co k tomu patri........viem, ze neutocis na mna - beriem vsetky myslienky, len vychadzam z toho, ze im najviac ide o lysu, len ekonomika dnesnej doby je na grc....
Odpovedať • 14.1.2013 13:42
jana: ved vravim, ake je to lahke....kazdy odbornik......ze to oni nechcu spustit??????? to sa fakt neda pochopit, .............ked to je taka malina...........prajem vam vela odbornych myslienok.........snad to stredisku pomoze........
Odpovedať • 14.1.2013 12:23
Emanuel: Ja neviem ci to chcu alebo nechcu spustit ja len poukazujem na niektore veci... Z lyziarskymi strediskami to na slovensku ide dolu vodou , vacsina ma existencne problemy a investicie mimo TMR su nerealne...Ja nechcem len kritizovat chod sa pozriet napr. do Levocskej doliny a tam mas jasny priklad ,ze ked sa chce tak sa da...Mna velmi mrzi ,ze svahy na ktorych som vyrastal su v takom stave v akom su... Nepripada ti to potom ako nevazenie si tej peknej prirody ,prostredia ked za taku dlhu dobu nespravili absolutne nic ani to umele zasnezovanie??? Dalsie stredisko Dubovica toho roku ani nepojde pre idiotov co sa nevedia dohodnut to radsej ani nepustia ...Kazdy jeden rok bez prevazdky ma fatalne nasledky to sa tyka aj lanovky na lysu pokial bude chatrat tak naklady na to aby presla reviziou budu este vacsie...Ja sa nechcem hadat nechcem aby si si myslela ,ze na teba utocim alebo neviem co to nie ...Ja len chcem poukazat na veci ktore su zjavne a su skor negativne...
Odpovedať • 14.1.2013 12:38
jana: ano, snehu je malo, viete si predstavit, zeby sa lyzovalo cely vikend aspon 50 lyziarov, ci sneh by vydrzal? to by ste potom pisal, ako ste si znicil lyze? je to prirodny sneh........
Tato rubrika sluzi na vyjadrenie nazoru a ten nema byt len pozitivny... ano, s tym suhlasim, .........
ale precitajte si vsetky prispevky a kazdy je odbornik, ak treba kritizovat, radit .........ale fandit, prist s konkretnym navrhom........byt pozitivny.........optimisticky...to sa dnes nenosi............
tak si piste svoje uvahy a nevnimajte prirodu.........
Odpovedať • 14.1.2013 11:50
Emanuel: Lenze zit len z peknej prirody sa neda...pokial idem bezkovat tak mi nic viac ku stastiu nechyba ale pri lyzovani je to uz ine a bohuzial Lysa sa od revolucie nezmenila co ma mrzi... Na Lysu vela ludi nepride hlavne koli preprave hore ...to iste bolo na kojsovke a nemali dobre trzby... Pozri boli silne mrazy stacilo sneh poratrakovat a na modru zjazdovku staci 10cm utlaceneho snehu(zo 40cm cerstvo nasnezeneho snehu mas cca 10cm utlaceneho ) plus nejaky novy navrh no a na cervenu 15-20cm to nie je problem za sucasnych podmienok plus na kritickych miestach raktrakom doniest viac snehu a v pohode sa da lyzovat...Na Baraniom by bol mozno po par dnoch problem ale inde nie...
Odpovedať • 14.1.2013 12:14
jana: Je smutne, ze vsetci kritizujete, je mi jasne, ze neovladate zakladne info o stredisku, co je vyhodne a co nie - co sa oplati, vsetci sa tvarite, ze ste odbornici na slovo zvani,
emanuel sa tvari - ze je manager strediska, a kazal mi, nech si zistim co sa deje hore, tak nechapem, preco napisal tieto riadky:
Ani si ten sneh ktory im konecne po dlhej dobe napadol nezasluzia... Nevedeli v lete spravit reviziu lanovky a teraz nevedia napisat kedy otvaraju...
keby bol odbornik, tak by vedel, ze tohto snehu je este malo, o lanovke ani nevravim, a co sa tyka kedy otvoria zavisi od prirodnych podmienok a pytam, sa kto vie ich 100% garantovat? Predpokladam, ze prave oni, co prevadzkuju stredisko maju co najvacsi zaujem, aby cim skor pustili prevadzku...ale ako je dobre kritizovat druhych, taky modny sport na slovensku........
Tato rubrika sluzi nato, ze napisete pozitivne, co ste pekne zazili v stredisku: napr. tento vikend bolo prekrasne pocasie, francuzska modra, viditelnost az na tatry, sneh fantasticky na bezky a skialpinizmus, turistiku, relax...
Takto som si konkretne ja uzila pekny vikend........prajem vam len pekne vikendy a pozitivne myslenie
Odpovedať • 14.1.2013 11:08
Emanuel: Snehu je malo???Uz dlho tolko snehu nemali... Nemusia pustit aj Baranie kde je strmsi kopec na sprevadzkovanie modrych a cervenych zjazdovkiek je snehu dost... Pokial v lete nespravili reviziu tak lanovku nesmu prevadzkovat cize tvrdit ,ze ju pustia ked budu dobre poveternostne podmienky je blbost... Revizia mala byt spravena aj keby sa v zime nedalo lyzovat len vozenie dodavkou hore je neprakticke a odradza ludi co je z hladiska marketingu velmi zle riesenie...Hore na Lysej som osobne bol viem kolko tam je snehu pustali to aj ked bolo menej...Tato rubrika sluzi na vyjadrenie nazoru a ten nema byt len pozitivny... Na to aby bol pozitivny musi byt aj nejaky vysledok...Preco to inde ide a tu nie??? Naco to ten lyziarsky klub kupoval ked nema ziadnu sancu so strediskom nieco spravit...
Odpovedať • 14.1.2013 11:30
Ľudovít: Tak to len sledujte a dajte vedieť či sa bude lyžovať cez výkend
Odpovedať • 12.1.2013 00:52
Peter: Hurá, už vešajú kotvy...
Odpovedať • 10.1.2013 11:59
Vlado: supeer
Odpovedať • 10.1.2013 12:19
emanuel: Bol som dnes hore na Lysej. Snehu je uz na lyzovacku dost niekde aj 50cm a v naviatych kopach aj meter no kotvy zatial stale nie su nahodene tak neviem na co cakaju... Slanske vrchy maju viac snehu tam je niekde aj metrova snehova pokryvka no ale toto snezenie Lysej pomohlo...Tak uvidime ci to pustia...
Odpovedať • 9.1.2013 14:23
Vlado: no dufajme ze cez vikend lyzujeme:)
Odpovedať • 9.1.2013 20:18
Jany: Zatiaľ žiadne info o spustení cez tento víkend, takže si ešte aspoň týždeň počkáme...
Odpovedať • 11.1.2013 20:55
Emanuel: Ani si ten sneh ktory im konecne po dlhej dobe napadol nezasluzia... Nevedeli v lete spravit reviziu lanovky a teraz nevedia napisat kedy otvaraju...
Odpovedať • 11.1.2013 23:43
jana: pato,
to je neskutocne, ako vies polozit otazku a hned si aj fundovane odpovedat, a si fakt tak skuseny, ze skoda ze nemas zaujem pomoct tomuoto stredisku......
Odpovedať • 7.1.2013 12:34
emanuel: Pato si sam neodpoveda ja som mu odpisal len neviem preco mi zmazali prispevok...
Odpovedať • 7.1.2013 12:45
Pato: tiež nechapem preco zrovna tvoj/váš príspevok vymazali. Jana skor nez zacnete utocit do inych tak si zistite ako sa veci maju a verte mi ze ak by som mal dostatocny kapital tak by som nevahal ani sekundu nakolko je odmalicka mojim snom pracovat ( podnikat ) v tejto oblasti. Zatial to je však iba o tom keby bolo keby no verte mi ze spravim vsetko preto aby som si svoj sen splnil ;)
Odpovedať • 10.1.2013 23:49
Pato: ved práve o tomto to je že nieje asi žiadny záujem ani o to aby tá lanovka premávala čo je základ toho aby aspoň zopár ludí prišlo. Osobne by som si tu veľmi rád zalyžoval ale trepať sa hore na aute alebo teda na tej náhradnej doprave ktorú zabezpečili vlani je absolutna hluposť. Majú k dispozicii skvelý terén s obrovským potencialom myslim si že by to mohlo byť kludne TOP stredisko východného Slovenska len by to chcelo rpejaviť trošku záujmu o to aby tam ludia začali zase chodiť. Terajší majiteľ zjavne nemá záujem nič robiť prichádzajú iba slubi a plány ale na ich realizaciu nikdy nedojde. Mal by sa toho ujať človek ktorý má chuť podnikať v oblasti cestovného ruchu ale takých je v súčastnej finančnej situacii žiaľ veľmi málo ak nie žiadny. S lanovkou bola ešte aspoň ako taká šanca ze raz za dva tri roky napadne dosť snehu na to aby sem ludia prišli sa pošmýkať no bez lanovky a bez už spomínaného zasnežovania je toto stredisko opäť raz odsúdené k zániku. Je to v celku smutné no realita je na Slovensku žiaľ taká :/
Odpovedať • 30.12.2012 23:40
Pato: Tak ako tento rok ? Nejaký sneh máte aj sa mi zdalo že ste sa to pokúšali upraviť ale kotvy na tisícke akosi nikde nevidno nehovoriac o slubovanom zasnezovani a uz vobec nehovoriac o tom ze napriek tomu ze sa vlani lyzovalo ste neboli schopny dat do poriadku za cele leto jednu lanovku. Tým že ste spravili web som myslel že sa do strediska začne investovať a že sa to trochu prebudí ale s odstupom času vidím že sme tam kde sme aj boli predtým a upadá to čoraz viac
Odpovedať • 30.12.2012 14:39
Martin: Chcem sa opytať. Ked mate interaktivnu mapu a je tam stredisko lysa a potom tam na lavo co je za stredisko
Odpovedať • 17.12.2012 13:57
emanuel: Na lavo nie je ziadne stredisko tam su uz len bezkarske trate...Na pravo je Drienica. btw par rokov dozadu sa uvazovalo o prepojeni Drienice a Lysej zjazdovkami no nakoniec nic z toho nebolo a teraz ked BESNA s.r.o vlastni uz len Drienicu tak to je asi nerealne... Taktiez sa uvazovalo aj o umelom zasnezovani hore na Lysej no v dnesnej dobe bez pomoci eurofondov to nie je realne ...
Odpovedať • 17.12.2012 22:46
Martina: Dobrý deň, keď bude dostatok snehu, plánuje spustiť lyžiarske stredisko Drienica-Lysá?
Ďakujem
Odpovedať • 17.12.2012 09:44
emanuel: Urcite planuju no zatial este nie je dost snehu... vyska snehu je od cca 5cm do 20cm co je malo .
Odpovedať • 17.12.2012 11:20
Vlado: Dobry den, mozno je to skoro..ale chcel som sa opytat ako to bude vyzerat toho roku so sedackou? Bude v prevadzke? Dakujem
Odpovedať • 3.12.2012 23:41
emaunel: Nepojde ,neviem o tom ,ze by bola v lete vykonana revizia...
Odpovedať • 6.12.2012 19:24
| Lyžiarsky klub Lysá SabinovKomenského 18083 01 SabinovEmail: stredisko@ski-lysa.skWWW: www.ski-lysa.skTel: 0918 626 327 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||